Charles Finney, primele experienţe

A doua zi, după emoţionantele ceasuri pe care vi le-am descris, a venit la mine în birou un diacon din biserică.

– Domnule Finney, îmi zise, vă aduceţi aminte că la ora zece în dimineaţa aceasta, aveţi de apărat cauza mea în faţa tribunalului. Cred că sunteţi gata.

– Domnul m-a angajat să pledez pentru cauza Lui, nu pot pleda pentru dumneavoastră.

El mă privi cu surpridere, apoi strigă:

– Ce-aţi spus?

I-am repetat ceea ce îi spusesem. El şi-a plecat fruntea şi, fără să spună un cuvânt, a plecat.

Câteva clipe mai târziu, trecând pe stradă, l-am văzut pe diaconul acela nemişcat, căzut în cea mai adâncă meditaţie. El a plecat, s-a împăcat apoi cu partea adversă şi procesul n-a mai avut loc. Începând din ziua aceea, el a devenit un om al rugăciunii şi a trăit nişte experienţe care l-au înălţat pe o treaptă pe care până atunci nu o luase în seamă.

(Bernard de Perrot, Cele mai frumoase pagini de Finney, Editura Societatea Evanghelică Română, Bucureşti, 1993)

There are no comments on this post.

Lasă un răspuns

